شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
شیعہ علماء اسمبلی ہندوستان

حوزه/ مجمع علمای شیعه هند، با ارسال نامه‌ای از نریدر مودی، نخست‌وزیر هند، خواستار شدند که وی وضعیت فاجعه‌بار هند را جدی بگیرد، و برای اقامه عدالت و انصاف تلاش کند.

به گزارش سرویس بین المللی ترجمه حوزه، مجمع علمای شیعه هند در نامه‌ای از نریدر مودی، نخست‌وزیر هند، خواسته اند که وضعیت فاجعه‌بار هند را جدی بگیرد و برای اقامه عدالت و انصاف تلاش کند.

در این نامه با اشاره به وضعیت کنونی مسلمانان در هند خاطر نشان شده است که چند سالی است اوضاع کشور به گونه ای خطرناک شده که مسلمانان از ترس رنج می برند؛ از طرف شهرداری در تعمیر مساجد موانع گوناگون ایجاد می شود. اگر کسی در حالت اضطرار در جای عمومی یا در ایستگاه ها و....نماز بخواند مورد آزار قرار می گیرد و دستگیر می شود. دختران مسلمان به بهانه حجاب از تحصیل محروم می شوند.

کاهش مشاغل دولتی برای مسلمانان به ویژه خدمات ملکی، نه تنها غم انگیز، بلکه شرم آور است، ده ها عالم به اتهام واهی تغییر مذهب، به حبس ابد محکوم شده اند.

در این نامه گفته شده است که حکومت به جای اینکه مسلمانان فقیر را از جهل و فقر بیرون بیاورد، نقشه می کشد تا که اموال موقوفه مسلمانان را از طریق لایحه اصلاحی وقف از آنها بگیرد .

در این نامه همچنین از ظلم بر مسلمانان در تخریب «بولدوزر» خانه فقرا به بهانه های مختلف انتقاد شده است .

رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب کشور، به‌جای اطلاع‌رسانی به واقعیت‌ها، مرتکب جنایت شنیع تحریف و گمراه کردن مردم شده‌اند.

در این نامه، از نخست وزیر خواستار شده است که وی به این وضعیت فاجعه بار، با جدیت رسیدگی کند و عدالت و انصاف را برای مسلمانان اقامه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha