جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
انتظامی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نظم و امنیت همسوی آموزش و پرورش زمینه ساز هدایت انسان بسوی کمال است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در متن پیام سردار یحیی الهی آمده است:

بار دیگر فصل «مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان، دانش آموزان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان و دانش آموزان عزیز در استان لرستان صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس تقارنی نیکوست که فضای مدارس و دانشگاه ها را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسدار از حرمت خون شهیدان را در «سنگر تعلیم و تربیت» یادآور عصاره ها پاک انقلاب می نماید.

نظم و امنیت همسوی آموزش و پرورش، زمینه ساز هدایت انسان بسوی کمال است و امنیت بسترساز آموزش و پرورش انسان ها در همه ابعاد زندگی آن ها است و فقدان آن آسیب های فردی و اجتماعی فراوانی به انسان ها و جامعه وارد می سازد.

کارکنان انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت اجتماعی از یک سو و آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد تاثیرگذار بر شخصیت افراد جامعه از سوی دیگر، بیشترین سطح ارتباط و تعامل را با عناصر، گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی دارند و بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند شناخت، آشنایی و در نهایت همراه سازی و جلب حمایت افکار عمومی در راستای تحقق اهداف و اجرای مأموریت های ذاتی خود هستند.

بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، بهار علم و دانشی است که می توان جلوه های توسعه، اقتدار، کارآمدی، توانمندی، هوشمندی، همدلی و همزبانی آحاد جامعه، به ویژه این دو سازمان تاثیرگذار را معرفی و با بهره گیری از ظرفیت مشارکت دستگاه های دولتی و غیردولتی و اقشار و طبقات اجتماعی، نسبت به تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی و بسط و گسترش نظم و امنیت و احساس آن در جامعه اقدام نمود و سایه امنیت و آرامش را با همدلی و همزبانی به رخ دنیا کشاند.

پلیس استان لرستان ضمن تبریک بهار علم و دانش به معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز، در فرآیند تعاملی خود، رویکرد جامعه محوری را در دستور کار دارد و هر سال با توان و ظرفیت بیش از پیش خود، همدوش با معلمان و فرهنگیان با همدلی و همزبانی بیشتر در راستای تحقق اهداف انقلاب و نظام حرکت و امنیت و آرامش جامعه را با مشارکت اقشار و آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان، با اقتدار و صلابت ایجاد و از آن حفاظت خواهد کرد.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و در آینده گنجینه هایی از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید و در پایان آرزوی عزت و سربلندی برای یکایک شما آینده سازان در استان لرستان مسئلت دارم و انشاالله با استعانت از خداوند متعال و در سایه‌ همکاری و مشارکت مردم فهیم لرستان، مثل همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha