جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ترافیک

حوزه/رئیس پلیس راهور استان ایلام از تدابیر خاص ترافیکی برای تأمین ایمنی دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

سرهنگ علی احمد شاوردی، رئیس پلیس راهور استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اعلام کرد: به منظور تأمین ایمنی و نظم ترافیکی در ایلام، تمهیدات ویژه‌ای در آستانه سال تحصیلی جدید به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره‌گیری از تمامی امکانات و تجهیزات خود و همکاری با سایر نهادهای مرتبط، به نظارت و مدیریت ترافیک در شهرها و به ویژه در مسیرهای پرتردد خواهد پرداخت.

سرهنگ شاوردی تأکید کرد که یکی از اهداف اصلی این طرح، تأمین ایمنی دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی است. همچنین، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان‌ها و آموزش دانش‌آموزان در خصوص علائم راهنمایی و اصول ایمنی عبور و مرور با همکاری مدیران مدارس و والدین از دیگر برنامه‌های این طرح به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین، تردد سرویس‌های مدارس بدون مجوز و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بیشتر از آنچه در کارت خودرو ذکر شده، ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرهنگ شاوردی در پایان از خانواده‌ها خواست تا برای کاهش ترافیک، از سرویس‌های مدارس به جای خودروهای شخصی برای جابجایی فرزندان خود استفاده کنند و از انتخاب رانندگان فاقد مجوز خودداری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha