جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نیک جو

حوزه/سردار حسینی در جشن آغاز سال تحصیلی در ایلام تأکید کرد: دانش‌آموزان باید با تلاش و کوشش، به قله‌های علمی و افتخارآفرینی دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز (۱ مهرماه) در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی که در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام برگزار شد، با بیان اهمیت تحصیل و تربیت در زندگی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان عزیز، شما در سال‌های آینده مسئولیت‌های بزرگی را در این کشور بر عهده خواهید داشت. برای رسیدن به این مسئولیت‌ها، لازم است که همواره در تلاش باشید و به تحصیل علم و دانش بپردازید.

وی افزود: تحصیل در کنار تربیت است و این دو عنصر به عنوان دو بال پرواز شما به سوی آینده‌ای روشن و موفقیت‌های بزرگ عمل می‌کنند. در دنیای امروز، با چالش‌های متعددی روبرو هستیم و توجه به مسائل اعتقادی و مذهبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما باید از تمامی ابزارها و امکانات موجود برای تقویت این ارزش‌ها استفاده کنیم.

سردار حسینی همچنین به دانش‌آموزان توصیه کرد که با تلاش و کوشش، به کسب مدارج علمی بالا بپردازند و به عنوان انسان‌های برجسته، قله‌های موفقیت را فتح کنند. او تأکید کرد که این تلاش‌ها نه تنها به نفع خودشان، بلکه به نفع کشور و جامعه خواهد بود و می‌تواند زمینه‌ساز افتخارآفرینی برای ایران اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha