جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج در آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران شهر خورموج اظهار داشت: رسالت مهم حوزه‌های علمیه خواهران تربیت بانوان وارسته و بانوی تراز اسلام و انقلاب اسلامی است تا نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی را برطرف نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام زاهددوست، امام جمعه خورموج، پیش از ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها شهر خورموج اظهار داشت: رسالت مهم حوزه‌های علمیه خواهران تربیت بانوان وارسته و بانوی تراز اسلام و انقلاب اسلامی است تا نیازهای دینی جامعه و نظام اسلامی را بر طرف نماید.

امام جمعه خورموج افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی بانوان در صحنه های علمی ، پژوهشی حضور موثری دارند و حوزه علمیه خواهران به عنوان یک پدیده مبارک رشد کرده و خواهران ما ضمن فراگیری مباحث علمی و فقهی و اخلاقی در جامعه نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام زاهددوست بیان داشت: اخلاص در عمل، محبت به اهل بیت(ع)، رعایت اخلاق، فهم عمیق دروس، رعایت نظم و انضباط، اهل تبلیغ و فعالیت های اجتماعی و توجه به بیانات و هدایت های رهبر معظم انقلاب، را می توان از ویژگی های طلبه تراز اسلام و انقلاب اسلامی برشمرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از طلاب شاخص مدرسه در زمین های علمی، فرهنگی و پژوهشی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha