جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دیوار آزاد

حوزه/ به مناسبت هفته وحدت مراسم جشن همراه با دیوار آزاد با موضوع "ارزش ها و کمالات انسانی زنان چیست" در مسجد محمدرسول الله(ص)ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، به مناسبت هفته وحدت، مراسم جشن همراه با دیوار آزاد با موضوع "ارزش ها و کمالات انسانی زنان چیست"با سخنرانی مدیر و مدرس موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه عصر امروز در مسجد محمدرسول الله(ص) برگزار شد.

کرمی اظهار داشت: قوانینی در اسلام وجود دارد که فقط مخصوص اسلام است و مدعیان "زن، زندگی، آزادی" معتقدند که اسلام به زنان ظلم کرده و حقوق آنها را تضییع کرده است، در حالی که تنها دینی که به زن بها داده و حقوق آنها را رعایت می کند، قوانین اسلام است.

وی در ادامه افزود: مسائلی از قبیل بالا رفتن سن ازدواج، طلاق، عدم فرزندآوری،از بین رفتن حیا از جمله آسیب های اجتماعی است که سبب متزلزل شدن خانواده ها شده است و امروزه بخاطر مقابله با آنانی که ادعای رعایت حقوق زنان را دارند و بصورت جنبش های فمینیستی می باشند، یک حلقه مفقوده ملاحظه می شود و آن قوامیت مردان در خانواده است و این امر سبب شده که متأسفانه در مسائل زنان دچار افراط شده و به آزادی های بی حد و حصر منجر شده است که در مقابل آن، قوامیت مردان از بین رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha