جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:دیدار با خانواده شهدا، شنیدن خاطرات از زبان مادر، همسر و فرزندانشان، به فرموده مقام معظم رهبری مایه ایجاد خیر و برکت در زندگی خودمان می‌شود .

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه در اراک، سردار عسگری جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید کرمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار عسگری در دیدار با خانواده شهید «کرمانی» گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند و ملت قهرمان ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهدا و شما خانواده‌های معزز هستند.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران برای نسلی که جنگ را ندیده مایه افتخار و موجب روحیه مضاعف برای خدمت به نظام مقدس و کشور است چرا که شهدا و ایثارگران جهاد با دست خالی را به ما نشان دادند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، شنیدن خاطرات از زبان مادر، همسر و فرزندانشان به فرموده مقام معظم رهبری مایه ایجاد خیر و برکت در زندگی خودمان می‌شود ضمن اینکه تکریم مقام شهدا ادای دین به آنان و تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهداست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha