جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
شرفی

حوزه/ جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: میزبانی اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جلوه گری پلیس مکتبی است و برگزاری باشکوه آن به بهترین شکل ممکن مورد، تاکید فرمانده کل انتظامی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرتیپ پاسدار محمد شرفی در جلسه هماهنگی برگزاری اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور برگزار گردید با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: شهدا برای دفاع از دین خدا، اسلام ناب محمدی(ص) جانفشانی کردند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که پرچمداران این نهضت مقدس هستند این راه نورانی را با تمام وجود ادامه می دهند و میزبانی این اجلاسیه معنوی خود نمایان کننده این اعتقاد و باور قلبی است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تمامی امکانات و ظرفیت ها را برای میزبانی این اجلاسیه معنوی بسیج کرده ایم و میزبانی اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات این جلسه برای تمامی رده ها انتظامی لازم الاجرا است، تصریح کرد: ما برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی نیازمند چنین اجلاسیه هایی هستیم و عملی بالاتر و معنوی تر از نماز برای رشد معنویت سراغ نداریم، نمازی که ستون دین است و جواز عبور ما از پل صراط است و اولین سوالی است که در قیامت از ما پرسیده خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور در خاتمه بیان داشت: میزبانی اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جلوه گری پلیس مکتبی است و برگزاری باشکوه آن به بهترین شکل ممکن مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha