جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز محور مقاومت با الگوگیری از دفاع مقدس توانسته در مقابل زورگویان بایستد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان در دفتر امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای نورانی و مقدس برای تاریخ ایران اسلامی است افزود:جوانان سلحشور ایران اسلامی با تقوا،ادب،تواضع و شجاعت در برابر دشمنان این مرزوبوم ایستادند و تا پای جان از آب و خاک میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم جانفشانی، ایثار و فداکاری رزمندگان و سلحشوری های سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان و بسیج عشایر در دفاع مقدس را به یاد دارند، بیان داشت: تاریخ درخشان دوران دفاع مقدس و صبر و استقامت رزمندگان ما برای همه ملت همیشه ماندگار خواهد ماند.

امام‌ جمعه خرم آباد، دفاع مقدس را استمرار اهداف مکتب امام حسین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه است و تا روز قیامت قابل بهره برداری، یادگیری و تاثیر گزاری است و باید در انتقال ارزش های گوناگون این دوران به نسل جوان با روش های خلاقانه و تاثیرگذار تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: سنگرها در زمان دفاع مقدس به محراب عبادت تبدیل شدند و به فرماندهی امام خمینی(ره) که شخصیتی عارف، حکیم، فقیه فیلسوف و سرشار از معنویت بودند به اقشار مختلف منتقل شد و با تمام توان از خاک میهن دفاع کردند.

وی حفظ تمامیت ارضی، تکیه بر جوانان برای اداره و استقلال کشور، ایمن سازی و الگو گیری ملت های آزاده و استکبارستیز جهان را از مهم ترین برکات دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز محور مقاومت با الگو گیری از دفاع مقدس توانسته است در مقابل زورگویان عالم بایستد و تا پیروزی جبهه مقاومت در برابر ظالمان ایستادگی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha