پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
تصاویر/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان جشنواره شعر وحدت

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: وحدت نباید محدود به ایام ولادت نبی مکرم اسلام باشد و همه امت اسلامی باید به این فریضه مهم پایبند باشند که رمز شکست دشمن و پیروزی امت اسلامی در همین وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در مراسم جشنواره شعر وحدت که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سلماس برگزار شد، با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت بین امت اسلامی، اظهار داشت: وحدت نباید محدود به ایام ولادت نبی مکرم اسلام باشد و همه امت اسلامی باید به این فریضه مهم پایبند باشند که رمز شکست دشمن و پیروزی امت اسلامی در همین وحدت است.

وی ادامه داد: شعر یکی از راه های بیان وجود وحدت در جامعه است و باید شعرای مسلمان وجود وحدت در جامعه و ثمرات آن را صورت شعر در آورده و به مردم تبیین کنند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: در طول تاریخ شعر به عنوان یکی از ابزارها و هنرها و رسانه های انتقال معارف مورد استفاده قرار می گرفته است و ائمه علیهم السلام به شعرای آئینی ارزش زیادی می دادند و ان ها را مورد تحسین قرار می دادند.

در ادامه این نشست ماموستا عثمان زاده امام‌ جمعه اهل سنت سلماس نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و ایام ولادت نبی مکرم اسلام وحدت را رمز پیروزی امت اسلامی دانست و گفت: باید در همه حال وحدت و همدلی خودمان را حفظ و تقویت کنیم.

ناصر ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس نیز ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، این دو امانت مهم را میراث پرچمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان نموده و بیان داشت: وحدت و دفاع از اساس اسلام در طول تاریخ انقلاب دسیسه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده است.

در این محفل صمیمی علمای اهل تشیع و تسنن و شعرا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ وحدت و انسجام صفوف مسلمین در برابر بیگانگان را مایه یاس و ناامیدی دشمنان عنوان نمودند.

در پایان این مراسم از شعرای محترم و دانشجویان نمونه کشوری حاضر در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha