جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سیدعلی حسینی نیا

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان دیّر از برگزاری اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس در مصلای شهدای محراب بندر دیّر خبر داد و از همه رزمندگان و ایثارگران جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار سید علی حسینی نیا، فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان‌ دیّر، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس در مصلای شهدای محراب دیّر خبر داد و اظهار داشت: این اجتماع باشکوه به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و به منظور تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می‌شود و این مراسم چهارشنبه، چهارم مهرماه ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه دیّر ضمن تقدیر از فداکاری‌های رزمندگان افزود: این مراسم فرصتی است برای گردهم آمدن تمامی کسانی که در سال‌های دفاع مقدس در سنگرهای جهاد و مقاومت حضور داشتند. از همه رزمندگان، ایثارگران و مردم شریف دعوت می‌کنیم تا در این همایش بزرگ شرکت کنند و با حضور خود، ارادت و تعهدشان را نسبت به آرمان‌های دفاع مقدس و شهدا به نمایش بگذارند.

حسینی نیا در پایان تاکید کرد: این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و رزمندگان، روزی حماسی و به یادماندنی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha