جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آیین ویژه یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: طلاب و روحانیون مسئولیت سنگین بر دوش دارند و آن مسولیت جهاد تبیین است، محور جنگ امروز جنگ نرم و جنگ اعتقادی است و شما افسران مبارزه با دشمنان اعتقادی و هجمه های فرهنگی هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین ویژه یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور فرمانده سپاه قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در ابتدای این مراسم اظهارکرد: با امر امام خمینی(ره) این مجمع ایجاد شده است و بزرگان زیادی در این مجمع در طول این سال ها به عنوان نماینده طلاب حضور داشته اند، نباید این تنها نهادی که در حوزه به دستور امام راحل بوجود آمده مورد غفلت قرار بگیرد، از افتخارات نمایندگان طلاب این است که بدون حقوق و دریافتی با تمام تلاش، در تلاش و کوشش جهت خدمت به طلاب در بعد معیشتی و تحصیلی و مسائلی مانند بزرگداشت بزرگان از علما، جانبازان و خانواده های شهدا و به خصوص جهاد تبیین فعالیت دارند.

نماینده طلاب و فضلای استان همدان این جلسه را بسیار معنوی و یک وظیفه برای زنده نگهداشتن یاد دفاع مقدس و رشادت های روحانیون درجبهه ها دانست.

در ادامه سردار موحد، فرمانده سپاه استان قم سخنان خود را با تسلیت به محور مقاومت لبنان و حادثه معدن طبس، گفت: ما در سپاه قم حاضر هستیم با مجمع نمایندگان طلاب همکاری و همفکری بیشتر در احیای یادمان شهدا داشته باشیم و به صورت کاری مشترک در تالیف کتاب، انیمیشن، جمع اوری خاطرات و ساخت مستند ورود نماییم.

وی ادامه داد: یکی از دستاورد های مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است و باید این فرهنگ به نسل جدید انتقال پیدا کند و این هدفی است که رهبر معظم انقلاب بارها در بیاناتشان به آن تاکید فرموده اند و جوانانی که مدیران آینده کشور هستند باید با این نوع سبک آشنایی یابند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: ما در تلاش هستیم که بتوانیم فعالیت هایی را انجام دهیم که مورد رضایت رهبر معظم انقلاب باشد و هر جایی که در کشور دچار مشکل هستیم همان‌جایی است که فرمایشات رهبری عملی نشده است.

سردار موحد در ادامه بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا همین چندسال پیش به دنبال براندازی بودند اما به لطف خدا ما تمام این فتنه ها را پشت سر گذاشتیم.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها و آمریکایی ها ظاهراً در لبنان و فلسطین نسل کشی می‌کنند ولی در باطن شکست خورده اند وهرگز پیروز نشده اند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: دشمنان ایران هم قسم شدند که ما را از بین ببرند و قطعاً این آرزو را با خود به گور می برند و کسی نمیتواند نور خدا را خاموش کند و هدف این انقلاب هدفی خدایی است.

سردار موحد در پایان گفت: شما سروران عزیز مسئولیتتان سنگین بوده و آن مسئولیت جهاد تبیین است؛ محور جنگ امروز جنگ نرم و جنگ اعتقادی است و شما افسران مبارزه با دشمنان اعتقادی و هجمه های فرهنگی هستید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha