شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
عارف واحدی

حوزه/ روحانی پاکستان، حملۀ وحشیانۀ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد.



به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، رهنمای مرکزی "شیعه علما کونسل" حمله رژیم وحشی اسرائیل به جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله اخیر تجاوزات رژیم صهیونیستی، به جنوب لبنان برای امت اسلامی بسیار دردناک است.
وی بیان کرد: اسرائیل که همیشه بی بند و بار بوده است و دلیل اصلی آن ضعف امت اسلامی است چرا که تا زمانی که ما همچنان در مقابل حامیان اسرائیل سر تعظیم فرود آوریم، به نظر من اسرائیل همین طور بی بند و بار خواهد ماند. و به نقض قوانین بین المللی ادامه خواهد داد و حتی از هیچ قاعده جنگی هم تبعیت نخواهد کرد.
این عالم پاکستانی افزود: امروز این جانور وحشی از یک سو زنان، کودکان و مجردان غزه و لبنان را هدف قرار می دهد و از سوی دیگر مدارس، مؤسسات آموزشی سازمان ملل و سایر حقوق بشر را هدف قرار می دهد.
وی به حاکمان مسلمان هشدار داد و گفت: همانگونه که اسرائیل به برخی کشورهای اسلامی حمله می کند، اگر امروز جلوی آن گرفته نشود، هیچ کشور اسلامی از وحشی گری و درنده خویی آن در امان نخواهد بود.
رهنمای مرکزی «شیعه علما کونسل» پاکستان در پایان، گفت: درست است که اسرائیل قدرت هسته‌ای دارد، اما مردم لبنان نیز شجاع و آگاه هستند و می دانند که چگونه مانند فلسطینی ها از سرزمین خود دفاع کنند.؟
ان شاالله رژیم صهیونیستی بزودی نابود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha