جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دانش آموزان و گوشی

حوزه/ مهرگانی گفت: استفاده فرزندانمان از تبلت و گوشی و اینگونه تجهیزات را باید کنترل کنیم که از خطرات جسمی و روحی ناشی از آنها محفوظ باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهرگانی بانوی فعال فرهنگی در نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع سیاست روز جهان در جمع بانوان در حسینیه ولی عصر(عج) شهر کنگان، اظهار داشت: رونمایی از موشک راهبردی جهاد از نسل جدید موشک‌های دوربرد سپاه سوخت جامد، جدیدترین کابوس صهیونیست‌ها است.

وی افزود: صهیونیست‌ها ناخواسته خطر وسایل ارتباط جمعی غیربومی را به ما گوشزد کردند، از این رو بومی‌سازی ۱۰۰ درصدی تجهیزات حساس مخصوصاً وسایل ارتباط جمعی یک امر ضروری است.

مهرگانی گفت: وسایل ارتباطی زنگ خطری است، مخصوصاً برای سازمان‌های حساس و به‌ویژه خانواده‌های ما که قرار است سربازان امام زمان(عج) را در کانون خانواده پرورش دهیم و به سوی کمال پیش برویم و باید بیشتر مواظب باشیم.

وی ادامه داد: گذشته از خطری که ذکر شد، استفاده فرزندانمان از تبلت و گوشی و اینگونه تجهیزات را باید کنترل کنیم که از خطرات جسمی و روحی ناشی از آنها محفوظ باشند و گام‌های بلند موفقیت را در پرتو فرهنگ اسلامی و دینی بردارند تا بر دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha