جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه / امیر یوسفی خوش قلب گفت: خانواده‌ها باید به عنوان اولین و مهم‌ترین آموزگاران فرزندان خود، به آنها ارزش‌ها و مهارت‌های لازم برای زندگی در جامعه را آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز پنجشنبه ۵مهرماه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره چهار فرزندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، با بیان اینکه تربیت صحیح فرزندان بیش از پیش به عنوان یک مسئله حیاتی مطرح شده است، اظهار داشت: خانواده‌ها با سرمایه‌گذاری بر روی تربیت فرزندان خود، نه تنها آینده روشن‌تر برای آنها رقم می‌زنند، بلکه به جامعه نیز هدیه‌ای ارزشمند تقدیم می‌نمایند.

وی افزود: خانواده‌ها باید به عنوان اولین و مهم‌ترین آموزگاران فرزندان خود، به آنها ارزش‌ها و مهارت‌های لازم برای زندگی در جامعه را آموزش دهند.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان تربیت شده، آینده سازان جامعه هستند، تصریح کرد: فرزندان با ارزش‌هایی که در خانواده آموخته‌اند، ضمن خدمت به جامعه، به پیشرفت آن نیز کمک می‌کنند و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی و تقویت انسجام ملی، از جمله نتایج مثبت تربیت صحیح فرزندان بشمار می‌رود.

امیر سرتیپ یوسفی خوش قلب، خانواده را مهمترین رکن اصلی جامعه دانست و بیان کرد: نقش خانواده به عنوان اولین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی بیش از پیش آشکار شده و خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه، نقش بسزایی در شکل‌ گیری شخصیت، ارزش‌ها و باورهای افراد ایفا می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، با اشاره به اینکه نقش خانواده در حفظ هویت و ارزش‌های سنتی جامعه بیش از پیش پررنگ شده است، ابراز کرد: خانواده با انتقال ارزش‌های اخلاقی و دینی به نسل‌های آینده می‌تواند به تقویت بنیان‌های جامعه کمک کند و گام مهمی در این راستا بردارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان و خانواده‌های شرکت کننده در این مراسم با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha