جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مولانا ظہیر عباس رضوی

حوزه/ کنفرانس «اتحاد ملت» از طرف سازمان جوانان اسلام، در هندوستان برگزار شد، که در آن علما و نمایندگان مذاهب مختلف شرکت داشتند.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، کنفرانسی تحت عنوان « اتحاد ملت» از طرف سازمان جوانان اسلام، در «شجاع گنج» هندوستان، برگزار شد که در آن علما و نمایندگان فرقه های مختلف حضور داشتند.

هدف اصلی برگزاری این مراسم؛ با هدف ایجاد وحدت و اتحاد بین مسلمانان و پایان دادن به اختلافات بین مسلمانان و برنامه ریزی علیه اقداماتی که برای آزار دادن مسلمانان انجام می گیرد، برگزار شد .

در این مراسم، موضوعات مهمی از جمله ایجاد وحدت بین مذاهب مختلف، حمایت از حقوق مسلمانان، و طرح اقدام مشترک علیه غصب سرمایه ملی و...، مورد تأکید قرار گرفت.

حجت الاسلام سید ظهیر عباس رضوی در خطاب خود گفت: ما نمی گوییم سنی، شیعه شود یا شیعه، سنی شود، این یک امر قلبی است، و اختلافات جزئی بین آنها وجود دارد. ما باید متحد باشیم، زمانی که مسلمانان در هر نقطه از جهان مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، باید از یکدیگر حمایت کنیم.

سخنرانان در این کنفرانس تأکید کردند که مسلمانان برای حفظ حقوق خود باید اختلافات مذهبی را کنار بگذارند و وحدت متقابل را تقویت کنند تا مشکلات جمعی امت اسلام به نحو بهتری حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha