جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام محمدی به لزوم حمایت همیشگی از جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: حمایت از مقاومت سیاست همیشگی ایران است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به لزوم توجه به آخرت، اظهار داشت: دنیا محلی موقت برای انسان است، پس باید خود را برای آخرت آماده کرده و از ضایع کردن حقوق مردم و رعایت نکردن حقوق الهی بپرهیزد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم دقت در جذب منابع استانی و هزینه کرد آن در موقع مناسب خاطرنشان کرد: بازگشت اعتبار به خزانه خیانت به استان است، استاندار و نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بازگشت اعتبارات به خزانه صرف نمایند و دستگاه‌های مسئول اداراتی که نتوانسته‌اند اعتباراتی که ریال به ریال آن برای زیرساخت‌های استان ضروری است را جذب کنند، به مردم معرفی کنند.

وی ادامه داد: دادستان دیوان محاسبات با مدیرانی که با ناتوانی در جذب اعتبارات موجب تضییع حقوق مردم می‌شوند، برخورد قانونی کند.

وی تصریح کرد: مسئولان هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله نفوذ به دستگاه‌های اجرایی کشور را جدی بگیرند.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، یادآور شد: رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده است.

وی ادامه داد: هدف تل‌آویو ‌از حملات دیوانه‌وار روزهای اخیر به لبنان، فرار از شکست‌های یک‌ساله خود از حزب‌الله در سه عرصه سیاسی، ‌میدانی و رسانه‌ای و برقراری معادله‌ای جدید در مرزهای شمالی است.

وی ابراز کرد: حمایت از مقاومت، سیاست همیشگی ایران است.

حجت الاسلام محمدی، با گرامیداشت روز آتش‌نشان، اظهار کرد: نامگذاری ۷ مهر به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث و یادآوری حماسه آفرینی‌ها و ایثار آتش نشانان کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha