یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید

حوزه/ فرماندار ویژه کاشان در بیانیه ای با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله بیان کرد: مسلمانان جهان با بیداری و هوشیاری خود با کمک رزمندگان جبهه مقاومت با عزمی راسخ پاسخی قاطع بر جنایات این رژیم سفاک بدهند تا این رژیم جرات تجاوز و تداوم جنایات بعدی را به خود ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان متن پیام تسلیت فرماندار ویژه کاشان در پی شهادت مظلومانه دبیرکل حزب‌الله لبنان بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی که هر روز بمب و موشک های خود را بر سر ملت مظلوم فلسطین در غزه میریخت با تکرار وحشی گری خود به جان مردم جنوب لبنان افتاد و با تشدید حملات وحشیانه خود سید مقاومت را به شهادت رساند.

امروز این رژیم که هزاران کودک، زن و مرد بی گناه را به خاک و خون کشیده در حال تلاش برای نسل کشی و دست و پا زدن در خون مظلومان است، که با این جنایات هیچگاه به اهداف اصلی خود نرسیده و صرفا به پایان موجودیتش خواهد رسید.

اینجانب ضمن محکومیت جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان، شهادت مظلومانه سید مقاومت سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان ایشان را به مسلمانان مبارز جهان به ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و امید دارم مسلمانان جهان با بیداری و هوشیاری خود با کمک رزمندگان جبهه مقاومت با عزمی راسخ پاسخی قاطع بر جنایات این رژیم سفاک بدهند تا این رژیم جرات تجاوز و تداوم جنایات بعدی را به خود ندهد. انشاالله

حمیدرضا محمدی فشارکی

فرماندار ویژه شهرستان کاشان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha