یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
بیانیه

حوزه/ مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای، شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت و تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای، شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت و تبریک گفتند.

سید مقاومت در روح و خون همه مسلمانان آزادیخواه جریان دارد

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در پیامی گفت:‌ اسرائیل این انگل در پیله پوسیده صهیونیست در پی کشتار کودکان و زنان فلسطین، اقدام به ترور مذبوحانه رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت کرده و با حربه آتش افروزی و کشیدن جنگ به جنوب لبنان قصد بزرگنمایی و هم فرار از شکست فرسایشی خود دارد.

سردار محمد طراقیه افزود: رژیم کودک کش اسراییل نمی داند که انتفاضه سنگ کودکان به طوفان موشک هایی تبدیل شده است که نه از غزه بلکه از یمن، عراق، لبنان و ایران به سمت آنها نشانه گیری و شلیک می شود.

وی اظهار داشت: دور از ذهن نیست که فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس در پی رهبران الهی و بزرگی چون سید حسن نصرالله باشد و از زمین و هوا با بمب های سنگرشکن برای ترور او اقدام کند.

طراقیه افزود: اسرائیل باید بداند سید مقاومت در روح و خون همه مسلمانان آزادیخواه جریان دارد.

شهید نصرالله، نمونه رهبری کم نظیر در دهه‌های اخیر بود

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:‌ شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، سردار بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان و سرداران حوزه مقاومت توسط رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی در جنایت فاجعه بار بیروت غمی عمیق بر دل‌های مؤمنان و آزادگان جهان نشاند.

حجت‌الاسلام علی فرجی برحق افزود: بدون شک آرمان ها و آموزه های سردار بزرگ جبهه مقاومت موجب اهتزاز پرچم های سرخ بی شماری برای تداوم مبارزه در خط مقاومت در میان ملت های مسلمان منطقه به ویژه مردم لبنان و فلسطین خواهد شد.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگ نمونه رهبری کم نظیر در دهه‌های اخیر بود و نقشی ممتاز در پیروزی بر رژیم اشغالگر اسرائیل و آزادسازی اراضی لبنان ایفا کرد و بعد از حدود ۳۰ سال رشادت و ایجاد مواضع بزرگی در یاری دادن به ملت مظلوم فلسطین جان خود را در این راه فدا نمود و به یاران شهید خود پیوست.

داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم نشسته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه داغ دلمان تازه شد و این بار داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم نشسته است، گفت: دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسوه جهاد و مقاومت، رهبر جاوید الاثر، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت، دست یافت؛ کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مداوم او حقیر و ناچیزند.

جواد بازرگان افزود: با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: او با سخنان حکیمانه و مواضع قاطعانه‌اش، همواره الهام‌بخش جوانان و مبارزان بود و با رهبری هوشمندانه‌اش توانست دشمنان را به زانو درآورد.

حرکت و مبارزه جبهه‌ مستحکم مقاومت با شهادت رهبران آن متوقف نمی شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: سیدالشهدای مقاومت، اسوه شهامت و مجاهدت، سیدحسن نصرالله، بعد از عمری مبارزه و تلاش خالصانه و مقتدرانه به‌سوی معبود خویش شتافت و به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا و در مسیر آزادی قدس و بیت‌المقدس بود، دست‌ یافت.

حسین دین‌محمدی افزود: دانشگاهیان علوم پزشکی زنجان با تسلیت شهادت اسوه مقاومت به همه آزادگان و مستضعفان جهان اعلام می‌کنیم که حرکت و مبارزه جبهه‌ پرافتخار و مستحکم مقاومت با شهادت رهبران آن نه تنها متوقف نشده بلکه جهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی مجاهدان مقاومت و شکست دشمن شرور و جنایتکار صهیونی خواهیم بود.

خون سرخ شهیدان مقاومت، پیروزی خط جهاد و مقاومت را تضمین خواهد کرد

مسئول نمایندگی بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در استان زنجان گفت: شهادت اسطوره و سید مقاومت، مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، فرمانده رشید و سرافراز اسلام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و یاران شهیدش موجب تأثر و تألم و خشم شدید امت اسلامی و همه آزادی خواهان و حق طلبان جهان شد.

رضا رحیم پور اضافه کرد: رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی در پی شکست‌های مفتضحانه خود که پس از ماه ها قتل عام بی سابقه در غزه اکنون در لبنان سرافراز دست به جنایت می زند و با اعمال ددمنشانه می کوشد تا سرپوشی بر شکست سربازان ناامید و فرسوده‌ خود در جبهه‌ مقاومت بگذارد، غافل از اینکه خون سرخ این شهیدان مقاومت، پیروزی خط جهاد و مقاومت را بیش از پیش تضمین خواهد کرد و این امید را در دل ها می نشاند که صبح ظفر نزدیک است.

وی گفت: این جنایت ها و ترورهای ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده‌های رسوایی، جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را نمایش داد و به همگان ثابت کرد که صهیون ها برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهند کرد و این موضوع را به خوبی آشکار می سازد که تنها راه، مقابله شجاعانه با این غده سرطانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha