یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد گفت: در شرایطی که برخی از رهبران کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی هستند برخی هم مخفیانه شبانه با انگلیس و فرانسه با اسرائیلی‌ها گفتگو و لابی گری می‌کنند این سید قهرمان یک روز مردم مظلوم غزه را تنها نگذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، امروز ۸ مهرماه در اجتماع مردمی اقشار مختلف مشهد که در میدان شهدا در محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد، اظهار داشت: هیچ وقت باور نمی‌کردیم در چنین روزی برای چنین حادثه تلخی جمع شویم.

وی با بیان اینکه پیام این جمعیت پیرو جوان، کودک، زن و مرد خطاب به همه رهبران جهادی از جمله مجاهدان در گروه‌های جهادی حزب الله لبنان ، یمن، حشدالشعبی، فاطمیون انتقام سخت است، اضافه کرد: دست شما همه قهرمانان را می‌بوسیم اما تقاضا داریم این بار اجازه دهید ما وارد میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه با اسرائیلی ها کاری نداریم، فقط یک مسئولیت داریم که او را برای همیشه به زباله دان تاریخ تحویل دهیم، افزود: از همه پزشکان، روانپزشکان انسان دوست بشر و متخصصان مغز و اعصاب جهان می خواهیم که با صدور گواهی دیوانگی نتانیاهو را به تاخیر نیندازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی شهادت سید حسن نصرالله باعث محبوبیت و توسعه فرهنگ حریت و آزادگی در جهان خواهد بود به گذشته لبنان و سوریه در زمان استعمار فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی بعد از سالها فرانسوی ها لبنان و سوریه را ترک کردند یک نظام ساختار سیاسی در لبنان گذاشتند که پایه و ریشه آن اختلاف و جنگ های داخلی بود بیش از ۱۵ سال لبنان درگیر جنگ ها و نزاع های داخلی بود.

وی خاطر نشان کرد: حزب الله لبنان و در راس آن شهید سید حسن نصرالله با الهام از اسلام ناب محمدی (ص) به عنوان یار و یاور راستین، صادق و قهرمان و سربلند برای رهبر معظم انقلاب بودند با مدیریت قهرمانانه سید حسن نصرالله، اسرائیل مجبور به ترک جنوب لبنان شد.

سید حسن نصرالله دست برتر در میدان نبرد دربرابر رژیم صهیونیستی بود

وی اقدام دیگر سید حسن نصرالله دست برتر در میدان نبرد در مقابل رژیم صهیونیستی بود و به همه جهانیان نشان داد در این باره خاطر نشان کرد: در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۵ و جنگ ۲۲ روزه سال ۲۰۰۶ برای اولین بار رژیم صهیونیست از زمین دریا، آسمان به حزب الله و لبنان وارد نبرد شد، اما بعد از ۳۳ روز غیر از نکبت سیاهی و شکست سودی برای رژیم غاصب اسرائیل نداشت ، در جنگ ۲۲ روزه غزه برای اولین بار اسرائیلی‌ها یک طرفه درخواست آتش بس کردند.

وی یادآور شد: یک روز فلسطینی‌ها با سنگ در مقابل تانک‌های اسرائیلی مبارزه می‌کردند اما طوفان الاقصی تمام محاسبات ذهنی رژیم صهیونیستی را به هم ریخت وهمه به فرماندهی مدبرانه و توانمند شهید سید حسن نصرالله بود.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد تصریح کرد: بعد از طوفان الاقصی امروز شاهد قتل عام عمومی توسط رژیم صهیونیستی در غزه هستیم ، بیش از ۴۱۰۰۰ کودک، زن انسان بی‌گناه در مدرسه، بیمارستان، مسجد و کلیسا مورد هجمه قرار گرفته و با خاک یکسان شده است.

وی تأکید کرد: در شرایطی که برخی از رهبران کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی هستند برخی هم مخفیانه شبانه با انگلیس و فرانسه با اسرائیلی‌ها گفتگو و لابی گری می‌کنند این سید قهرمان یک روز مردم مظلوم غزه را تنها نگذاشت.

سید حسن نصرالله فلسطین را به یک آرمان جهانی و بشری تبدیل کرد

وی تصریح کرد: امروز مردم به یک قهرمان جهان یعنی سید حسن نصرالله افتخار می‌کنند که ایشان باعث شد فلسطین به یک آرمان جهانی و بشری تبدیل شود؛ امروز در دانشگاه های اروپا، دانشگاه آمریکا دانشجویان مرگ بر اسرائیل می گویند به صف معترضان رژیم صهیونیستی و حامیان مردم غزه و فلسطین پیوستند.

وی خاطر نشان کرد: در پارلمان فرانسه پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد این اتفاقات به برکت مقاومت اسلامی، حزب‌الله لبنان و مدیریت سید حسن نصرالله بود؛ شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله که با بمباران ۸۲ تن مواد منفجره در منطقه مسکونی توسط نتانیاهو با حمایت مستقیم آمریکایی‌ها رقم خورد این سید مقاومت مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رساند.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی شهادت سید حسن نصرالله موجب شد که چهره پلید و رفاقت اسرائیل و آمریکا برای همه مردم جهان برملا شود، ادامه داد: امروز باید چهره های واقعی قاتلان مردم غزه، لبنان و سید حسن نصرالله را بشناسیم؛ دبیرکل جنبش حزب الله لبنان شاگرد امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بود.

وی در پایان اظهار داشت: امروز مردم مشهد در میدان شهدا برای انتقام سخت از شخص منفور نتانیاهو یک خواسته ،مطالبه حق و درست دارد؛ رهبران کشورهای منطقه که اهل مقاومت در مقابل اسرائیل نیستند اجازه دهند آزادگان عالم از مرزها عبور کنند و جنازه نتانیاهو را به بشریت تحویل دهند.

راه شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد

وی تأکید کرد : شهید سید حسن نصرالله شهید اسلام ناب، انقلاب اسلامی است؛ راه سید حسن نصرالله طوفانی‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد با فرزندانمان را با مرام سید حسن نصرالله تربیت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha