دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
آیت الله جواد مروی

حوزه/ دشمنان دور از انسانیت ما بدانند راه پر افتخار و نورانی مقاومت، با قدرت و صلابت ادامه داشته و خون این شهید والا مقام به این مسیر استحکام بیشتری خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله جواد مروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مبارز خستگی ناپذیر، اسوه قیام در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی، سید مقاومت به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست و به آرزویش رسید.

شهیدی که با اقتدا به مکتب هیهات منّاالذّله سالار و سرور شهیدان و با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت روح الله و مقام معظم رهبری حفظه الله خط مقاومت را در منطقه تثبیت و مسیر جدیدی را برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی ترسیم کرد.

دشمنان دور از انسانیت ما بدانند راه پر افتخار و نورانی مقاومت، با قدرت و صلابت ادامه داشته و خون این شهید والا مقام به این مسیر استحکام بیشتری خواهد بخشید.

شهادت این مجاهد نستوه و کوکبه‌ای از علماء لبنان، جوانان غیور و زنان و کودکان مظلوم را به مولایمان حضرت ولی‌عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، مراجع تقلید بالأخص مقام معظم رهبری و به ملت سربلند لبنان، جبهه مقاومت و خانواده معزّزشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
قم المقدسه
جواد مروی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha