دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
قرآن

حوزه/ صبح امروز، دوشنبه، دو نمایندۀ کشورمان در مسابقات قرآن کرواسی به میهن بازگشتند. یوسف جعفرزاده در رشتۀ قرائت تحقیق موفق شد پس از نمایندگان کشورهای ترکیه و اندونزی در رتبۀ سوم قرار بگیرد.

به‌گزارش گروه بین‌‍الملل خبرگزاری حوزه، سی‌امین دورۀ مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی با معرفی نفرات برتر این رویداد در دو رشتۀ قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم به کار خود پایان داد و حاصل عملکرد دو نماینده کشورمان در این مسابقات کسب یک رتبه سومی بود.

بر همین اساس، خبرگزاری بین‌المللی قرآن نوشت یوسف جعفرزاده، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق بعد از نمایندگان کشورهای ترکیه و اندونزی موفق به دریافت رتبه سوم شد اما مهدی مهدوی، شرکت‌کننده رشته حفظ کل قرآن کریم، با وجود اجرای مسلطی که داشت، نتوانست رتبه‌ای را برای کشورمان به دست بیاورد.

مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی در دو رشتۀ حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود و در چند سال گذشته همواره به صورت یک سال در میان یک قاری یا حافظ کل قرآن کریم به نمایندگی از کشورمان به این رویداد اعزام می‌شد اما امسال دو شرکت‌کننده اعزام شد.

گفتنی است ساعاتی پیش هم این دو نمایندۀ شایستۀ کشورمان به میهن بازگشتند.

یوسف جعفرزاده، متولد ۱۳۸۶ در استان هرمزگان بوده و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد رشته علوم سیاسی در دانشگاه شهید بهشتی تهران است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha