دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
بانوان طلبه یزدی

حوزه/امام جمعه موقت یزد گفت: امروزه به دلیل فضای مسموم مجازی، گاهی جای حق و باطل تغییر می کند و با توجه به حق بودن مکتب اسلام، بانوان طلبه در تبیین و روشن سازی حقایق تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، طلاب ورودی جدید مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی با هدف بهره مندی از توصیه های حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه موقت یزد و استاد حوزه و آشنایی با زی طلبگی با وی دیدار کردند.

امام جمعه موقت یزد با تبریک به بانوان طلبه برای ورود به مسیر طلبگی و سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با اشاره به مسائل روز جامعه و برخی از تاثیرات منفیِ محتوای فضای مجازی، حضور بانوان را در عرصه طلبگی برای تبیین دستورات دینی و مکتب اهل بیت علیهم السلام لازم و ضروری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی تاکید کرد: امروزه به دلیل فضای مسموم مجازی، گاهی جای حق و باطل تغییر می کند و با توجه به حق بودن مکتب اسلام، بانوان طلبه باید در تبیین و روشن سازی حقایق تلاش نمایند.

وی طلاب را به اُنس واقعی با قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام فراخواند و افزود: توجه به انتظارات مردم و برخورد صبورانه در برابر توقعات آنان و پاسخگویی به شبهات ضروری است.

بر اساس این گزارش، طلاب ورودی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه در کنار تربت پاک شهید محراب آیت الله شهید صدوقی(ره) حاضر شدند و با قرائت فاتحه برای آرمیدگان در این مسجد از جمله همسر و فرزند این شهید معظم، با آرمان های بلند شهید صدوقی(ره) تجدید میثاق کردند.

در پایان این برنامه، یکی از اساتید مدرسه که طلاب را همراهی می کرد خاطراتی از شهید صدوقی(ره) و دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha