سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
نشست سیاسی

حوزه/برگزاری نشست سیاسی در مورد حوادث اخیر منطقه و ترور سید حسن نصرالله در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،برگزاری نشست سیاسی با موضوع حوادث اخیر منطقه و ترور سید حسن نصرالله امروز با حضور آقای رجبی معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان برگزار شد.
رجبی ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهادت رهبر مقاومت حزب الله درد سنگینی بر دل ملت های مسلمان گذاشت ،امیدواریم با قدرت و استقامت بتوانیم راه شهدای مقاومت را ادامه دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: راهبرد ما در مورد اسرائیل یک راهبرد فرسایشی‌ ساز بوده است ،راهبرد ما این است که ایران مستقیم وارد این جنگ نشود.

معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله افزود: ورود به جنگ فرسایشی قدرت پشتیبانی ما را از بین می‌برد .

رجبی تصریح کرد: دشمن قاعده جنگ را بر هم زده که موجبش دو عامل است ۱_ ضعف از طرف ما ۲_خودش احساس نابودی کرده است. وقتی دشمن قاعده جنگ را به هم می‌زند نشان استیصال اوست.

وی خاطر نشان ساخت:رهبر انقلاب با اعتقاد راسخ می‌فرمایند: این ظلم دوام نمی‌آورد و حزب الله پیروز است باید صبور باشیم، بهترین کار این است که روحیه یکدیگر را تضعیف نکنیم.

معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله در پایان به سخنان رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله اشاره کرد که فرمودند: «راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت. ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی کوبنده‌تر خواهد شد » .

برگزاری نشست سیاسی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha