سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: چهل‌و سومین سالگرد شهادت شهید هاشمی‌نژاد و بزرگداشت سیدحسن نصرالله، چهارشنبه ۱۱ مهرماه در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خانعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با چهل و سومین سالروز شهادت «عبدالکریم هاشمی‌نژاد» و شهادت «سیدحسن نصرالله» مراسم بزرگداشت این دو شهید والامقام و مجاهدان زمان خویش، با هم‌افزایی نهادهای مرتبط و حوزوی مشهد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این مراسم چهارشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور، در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه نسل امروز باید با الگوبرداری از سیره و روش شهدا، راه و مشق شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: شهدا سینه‌های خود را در مقابل دشمن تا دندان مسلح سپر کردند تا ما امروز با امنیت زندگی کنیم.

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا نوعی جهاد تبیین است و باید رشادت‌ها شهدای برای نسل جوان و نوجوان جامعه در این مراسم بیان شود؛ چراکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و برگزاری یادواره‌های شهدا تلاش برای پاسداشت ارزش‌های آنهاست.

وی از همه مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه جهت شرکت در این مراسم دعوت کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌های شهدا شده و با ورود به برنامه‌های یادواره شهدا در راستای ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند؛ لذا جوانان و نوجوانان با حضور در یادواره‌های شهدا در جریان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا قرار گرفته و می‌توانند سربازی برای فرمانده شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان یادآور شد: در این برهه از زمان به دلیل هجمه بیش از حدی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی بر افکار جوانان، نوجوانان و کودکان وارد می‌کنند، مساله جهاد تبیین مورد تاکید قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha