سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
سرتیپ "یحیی سریع" سخنگوی نیرو های مسلح یمن

حوزه/ نیروهای مسلح یمن با انجام دو عملیات در عمق دشمن صهیونیستی، منطقه یافای اشغالی (تل آویو) را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نیروهای مسلح یمن با انجام دو عملیات در عمق دشمن صهیونیستی، منطقه یافای اشغالی (تل آویو) را با پهپاد از نوع یافا و همچنین منطقه ام الرشراش را با چهار فروند پهپاد از نوع صماد ۴ هدف قرار دادند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پهپادهای نیروهای مسلح یمن با پهپاد «یافا» یک هدف نظامی دشمن اسرائیلی را در منطقه اشغالی یافا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیرو های مسلح یمن همچنین اهداف نظامی را در منطقه ام الرشراش (ایلات) با چهار فروند پهپاد صماد ۴ هدف قرار داد.

یحیی سریع تصریح کرد: این دو عملیات یک پیروزی برای ملت فلسطین و لبنان و در حمایت از مقاومت دلیر فلسطین و لبنان بود و با استعانت از خداوند متعال اهداف آنها با موفقیت محقق شد.

وی بیان داشت: نیروهای مسلح یمن به همه مجاهدان ثابت قدم فلسطین و لبنان که از امت در مقابله با تجاوزات اسرائیل و آمریکا و طرح های آن با هدف تسلیم کردن همه کشورها و مردم، دفاع می‌کنند، درود می فرستد.

سرتیپ سریع افزود: نیرو های مسلح یمن بر موضع عملی خود در کنار مردم فلسطین و لبنان تا شکست رژیم اسرائیل و خنثی شدن نقشه های جنایتکارانه و توطئه های توسعه طلبانه آن تأکید می کند.

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح یمن از همه ملت‌های عرب و اسلامی می‌خواهند که سکوت را بشکنند و فعالانه در این نبرد سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha