جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
عراق

حوزه/ کتائب حزب الله عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات موفقیت آمیز یمنی‌ها ۲ میلیون صهیونیست را وحشت زده کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه از هدف قرار دادن یک موقعیت نظامی ارتش اشغالگر در جنوب یافا در فلسطین اشغالی با استفاده از یک فروند موشک بالستیک فراصوتی خبر داند. «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات امروز علیه تل آویو با موشک بالستیک فراصوتی جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.

وی تاکید کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست ها شد، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می دهد.

در همین راستا بسیاری از گروه‌های مقاومت در منطقه این عملیات موفقیت آمیز را به دولت و ملت یمن تبریک گفتند.

کتائب حزب الله عراق در پی این عملیات موفقیت آمیز اعلام کرد: موفقیت عملیات یمنی را تبریک می‌گوییم، این عملیات موجب رعب و وحشت بیش از دو میلیون صهیونیست شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: عملیات یمن شکست مفتضحانه‌ای برای آمریکایی‌ها بود، آمریکایی که با وجود نیروهای نظامی گسترده و زرادخانه های تسلیحاتی و تمام امکانات از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.

کتائب حزب الله تصریح کرد: موشک یمنی در نهایت آمادگی وارد حریم هوایی دشمن اشغالگر شد، منطقه‌ای که تحت حمایت کشورهای محور شر هست ، این موشک میزان تنگنا و گرفتاری آنها را در نبرد با جبهه های حامی ملت فلسطین را بر ملا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha