سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
بمباران لبنان

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، از لبیک مدیر، کادر و اساتید حوزه علمیه استان به فرمان ولی امر مسلمین در رابطه با حمایت از لبنان و جبهه مقاومت خبر داد.

حجت الاسلام ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با محکوم کردن جنایات جدید رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به خصوص به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، اظهار داشت: اطاعت از فرمایشات ولی امر مسلمین بر همه ما واجب است و لذا فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "دفاع همه مسلمانان از مردم لبنان و حزب‌الله یک فرض است"، یعنی این مهم واجب شرعی بوده و الزامی است.

وی افزود: در این راستا هر یک از اقشار جامعه باید نسبت به این فرمایش معظم له، خود را موظف به اجرا و تحقق آن بداند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، با بیان اینکه طلاب و روحانیون در تمامی میدان‌ها در کنار مردم مومن، پیشقراول حرکت‌های انقلابی بودند، ابراز کرد: در این راستا مدیریت، اساتید و کادر حوزه علمیه همدان تصمیم گرفتند تا بخشی از حقوق این ماه خود را به جهت حمایت از جبهه مقاومت اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: این کم‌ترین کاری است که می‌شود در شرایط فعلی برای حمایت از جبهه مقاومت انجام داد.

حجت الاسلام ملیحی، با تأکید بر اینکه قطعا اگر نیاز به حضور فیزیکی و جهاد در میدان نیز باشد، بازهم طلاب با تمام توان حاضر خواهند بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد وعده الهی در نابودی جبهه کفر و مستکبران عالم و پیروزی حق بر باطل باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha