چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 1188926
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: امروز فرزند آوری جهادزن است، جهاد علمی، اقتصادی و نظامی از بانوان خواسته نشده و لذا تمام توان خود را باید برای این موضوع با نیت همراهی امام زمان(عج) خرج نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان مراسم بزرگداشتی امروز در مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران برگزار شد، خانم نیلچی‌زاده ضمن گرامی داشت شهدای مقاومت، اظهار داشت: آنچه امروز این جبهه را تقویت می‌کند، روحیه امید، صبر و شکر است لذا می‌بینیم در نوار غزه، فلسطین و لبنان با وجود جنگ، عروسی و تولد نیز جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه روحیه مادران شهدا با وجود رنج و سختی از پدران آنها بیشتر است، خاطرنشان کرد: نقش مادران در امید بخشی به خانواده از نقش‌های راهبردی زنان در جبهه مقاومت است.

این استاد حوزه تصریح کرد: مادر شدن بخشنامه‌ای نیست و با وجود تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری، پس از انقلاب در مورد شناختن نقش زنان در پیشبرد تمدن اسلامی عقب مانده‌ایم.

وی میزان اهمیت اسلام برای زنان و نقش مادری برای زنان در اسلام را به عنوان کابوس جریان‌های فمنیستی معرفی کرد و یادآور شد: امروز فرزند آوری جهادزن است، جهاد علمی، اقتصادی و نظامی از بانوان خواسته نشده و لذا تمام توان خود را باید برای این موضوع با نیت همراهی امام زمان(عج) خرج نماییم.

نیلچی‌زاده ابراز کرد: فرزند آوری و فرزند پروری یک جهاد زنانه است و آنچه امروز در جبهه مقاومت و حزب الله لبنان، از حضور فرماندهان عالی رتبه و جانشینی آنها برای ادامه راه شهدای مقاومت می‌بینیم، حاصل جهاد بانوان است.

تلاوت قرآن، مداحی و عزاداری از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

امروز فرزند آوری، جهاد زن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha