جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
سید نصیر حسینی

حوزه/ امام جمعه یاسوج با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق ۲ و ایجاد خسارات زیاد به زیرساخت‌های نظامی اسرائیل گفت: پاسخ ایران به تهدیدهای بی اساس رژیم صهیونیستی و در صورت کوچکترین خطای دیگری بسیار کوبنده تر و پشیمان کننده تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ هیمنه رژیم غاصب اسرائیل را شکست و ایران نشان داد که در صورت ادامه هر گونه خطای دیگر از سوی اسرائیل با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت های همه جانبه کشور آمریکا از جنایات تروریستی اسرائیل نیز گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال نابودی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی این نیروی زحمت کش است.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسب برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه دانست و اظهار کرد: نام این نیرو همواره در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی همراه است که در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به روز گرامی داشت عشایر و روستا هم اشاره کرد و گفت: جامعه روستایی و عشایر به عنوان سنگ زیربنای تولید، از گذشته‌های دور تاکنون نقش مهمی در امنیت، اقتصاد و استقلال کشور ایفا کرده اند.

وی جامعه عشایری و روستایی را کانون های کوچک تولید و اشتغال برای توسعه هر جامعه ای دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و حمایت های بیشتر این کانون ها در روستاها برای ایجاد اشتغال جوانان فعال شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر حفظ فرهنگ عشایری و روستایی در سطح این استان تاکید کرد و اضافه کرد: می توان با برنامه ریزی و شناخت ظرفیت‌ها و استعدادها زمینه افزایش تولید، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری را در مناطق مختلف روستایی و عشایری این استان فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha