جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه موقت زنجان گفت: عوامل نیروی انتظامی با خیانتکاران و اراذل اوباش شدیداً باید مبارزه کند، رحم و عاطفه‌ای نشان ندهند. در برابر دشمنان محکم و با اقتدار بایستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت‌الاسلام یعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان، امروز در خطبه نماز جمعه شهرستان زنجان، ضمن تبریک هفته انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه حفظ و حراست از امنیت جامعه را به عهده دارد، گفت: زحمات و خدمات نیروی انتظامی قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: نیروی انتظامی استان زنجان در امنیت امور استان‌ها برتر کشوری است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه از نیروی انتظامی درخواست و تقاضایی در زمینه امنیت داریم، عنوان کرد: بخاطر حفظ و حراست از امنیت شهر و استان هرچه بیش‌تر و بهتر به آرامش و آسایش مردم کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: عوامل نیروی انتظامی با خیانتکاران و اراذل اوباش شدیداً باید مبارزه کند، رحم و عاطفه‌ای نشان ندهند. در برابر دشمنان محکم و با اقتدار بایستند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مسلمانان باید در برابر اهانت‌ها و آزار و اذیت‌ها و فشار مالی ایستاده و محکم بوده و صبر پیشه‌ کنند و خدای یگانه را هرگز فراموش نکنند، تصریح کرد: مردم لبنان، فلسطین و غزه ۴۲ هزار شهید و بیش از ۱۰۰ هزار مجروح، مجروحی که دست و پا و چشم و گوش را از دست داده ولی محکم در مقابل غده سرطانی مانند کوه ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: شهید مقاومت عالم آگاه و آینده‌نگر حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله ۳۰ سال سختی و مشکلات را به دوش کشید و مبارزه کرد، اما هیچ وقت در مقابل غده سرطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی گردن خم نکرد و هیچ ترسی به وجودش راه نیافت.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌کسی را جز خود نسل بالاتر و برتر نمی‌دادند، تصریح کرد: کل جهان را انسان‌نما می‌بینند و تنها خود را برتر می‌دانند.

وی افزود: تمام جهان دوست و دشمن اعلام نفرت و انزجار کرده ولی این غده سرطانی با تکیه بر آمریکا به کار خود ادامه و جنایت‌کشی می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مسلمانان و مردم غیور ایران، لبنان، غزه و فلسطین و کشورهای اسلامی دمار از روزگار رژیم صهیونیستی درمی‌آورند، اظهار کرد: قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند. روزی خواهد رسید که رهبر کبیر انقلاب در مسجدالاقصی نماز جماعت را برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha