دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
پویش مهربان ۵

حوزه/ پویش همکلاسی مهربان ۵ در قالب توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان کم برخوردار استان بوشهر برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پویش همکلاسی مهربان ۵ در قالب توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش هربسته ۵۰۰ هزار تومان برای دانش آموزان کم برخوردار استان بوشهر با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئول بسیج دانش آموزی استان برگزار شد.

حسین معینی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در حاشیه برگزاری پویش همکلاسی مهربان ۵ اظهار داشت: بسیج دانش آموزی استان بوشهر در راستای همدلی و کمک‌های مومنانه به دانش آموزان کم برخوردار با برگزاری پویش همکلاسی ۵، اقدام به توزیع ۵۰۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار نموده است.

معینی با تاکید بر اینکه چنین پویش‌هایی در سال‌های گذشته با موفقیت اجرا شده بود، افزود: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان برگزار شده بود که امسال پنجمین مرحله از این پویش را در سطح استان برگزار می‌کنیم.

وی، جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم در پویش و تمرین مسئولیت پذیری اجتماعی دانش‌آموزان را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در شهرستان‌ها تحویل داده و در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha