جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
فیلم کودک

حوزه/ دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا نشان می دهد که با فراهم آوردن بسترها و اهمیت ویژه به حوزه کودک و نوجوان، در همه عرصه های هنری علمی و اقتصادی باعث آینده ی درخشان ما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیین افتتاحیه معنوی، سی و ششمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان اصفهان جمعه ۱۳ مهر ماه در سالن اجتماعات گلستان شهدا با تبرک نام شهدای عالی مقام در قلب شهر تمدن و فرهنگ اسلامی، شهر اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور خبرنگاران کودک و نوجوان و با حضور جمعی از مسئولین ، با تلاوت آیات قرآن و اجرای گروه سرود طاها آغا شد.

میثم بکتاشیان، دبیر اجرایی جشنواره سی و ششمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان، با اشاره به حضور پر شور کودکان و نوجوانان در این جشنواره بیان کرد:با دیدن استقبال کودکان و نوجوانان اصفهان امیدواریم در سال های آینده شاهد افزایش سهمیه برای حضور بیشتر خبرنگاران و داوران باشیم .

وی افزود: این اتفاق بی سابقه ای بوده است در سی و شش دوره گذشته جشنواره، که شمارش شما فرزندان به تعداد هزار و ششصد نفر رسیده است را تا بحال نداشته ایم.

بکتاشیان خاطرنشان کرد: ما زیر ساخت ها را فراهم می کنیم تا فرزندان شما بتوانند، اگر به حوزه هنر و سینما علاقه مندند در این زمینه رشد و تعالی داشته باشند و در این زمینه حرفه ای و هنری استعداد خود را پیدا کنند و در این بین ابزار هنر می‌تواند خلاقیت و رشد و تعالی شخصیت را برای فرزندان ما داشته باشد.

وی افزود: امسال فیلم های خوبی به جشنواره آمده است، داوران و خبرنگاران همه فیلم ها را می‌بینند و بر اساس آرای شما برنامه های خود را پیگیری می‌کند.

دبیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوان اظهار کرد: کارگردان ، تهیه کنندگان و نویسندگان با گفتگو با شما با دیدگاه ها و نیاز های شما و دغدغه های شما آشنا خواهند شد که این باعث بالندگی سینما خواهند شد.

بکتاشیان یادآور شد: به خاطر اینکه این جشنواره، یک جشنواره بین المللی است انتظار داشتیم همه کودکان دنیا در این جشنواره، حضور داشته باشند اما این رژیم کودک کش باعث شدند بیست هزار نفر از کودکان و نوجوان کشته شود و نتوانند بر روی زمین به زندگی خود بپردازند و رشد و تعالی خود برسند و آنها ادعای حقوق بشر نیز دارد.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فراهم آوردن بسترها و اهمیت ویژه به حوزه کودک و نوجوان به همه ی دنیا نشان می‌دهد که نسل آینده که بسیار درخشان است و نسلی بوده که با حضور کودکان و نوجوانان شما در همه عرصه های هنری علمی و اقتصادی باعث آینده ی درخشان ما خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در پایان اظهار امیدواری کرد : امیدورام سال آینده در همچین جمعی با حضور کودکان غزه، لبنان و بیروت جشن بگیریم و به شادی بنشینیم و دیگر اسمی بنام رژیم صهیونیستی نباشد وهیچ کودک و نوجوانی ترس بمب و کشته شدن نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha