شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران قم گفت: حضور خانوادگی در نماز جمعه نصر به مثابه عملیات وعده صادق ۳ بود که پازل جنگ روانی دشمن را به هم ریخته و تصویری زیبا از پشتیبانی مردم از نظام و از فرامین رهبری عزت‌مند به جهانیان عرضه کرد.

صدیقه سید تاج الدین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است که خون مظلوم سبب رویش است. اثر وضعی خون باعث استقامت بیشتر، تنومند شدن جبهه اسلام و مصصم تر شدن بازماندگان برای به ثمر نشاندن حرکت خواهد بود و تاریخ شیعه و تاریخ انقلاب اسلامی نیز گواه بر این مسئله است.

وی اظهار کرد: همین خون‌ها (اگرچه داغی بزرگ بر سینه های خداباوران مجاهد می گذارد) ادامه مسیر مقاومت را به سمت نور و نصر هموارتر می‌نماید. با تدابیر حزب الله و با مشاوره های تکنیکی و تاکتیکی مستشاران نظامی و سیاسی ایرانی، فرد دیگری با قوت، عنان حزب الله را به دست گرفته و روند اضمحلال رژیم جعلی و غاصب را تسریع خواهد بخشید.

استاد حوزه علمیه خواهران قم با اشاره به آیه «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» گفت:خداوند اراده کرده و فرموده که زمین به مستضعفان عالم به ارث خواهد رسید. خداوند در آیه ۱۰۵ سوره انبیا می‌فرماید: «وَلَقَدۡ کَتَبۡنَا فِی ٱلزَّبُورِ مِنۢ بَعۡدِ ٱلذِّکۡرِ أَنَّ ٱلۡأَرۡضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ ٱلصَّـٰلِحُونَ».‌ این آموزه‌های قرآنی اشاره به ارث ماندن زمین برای مستضعفان که همانا عباد صالح خداوند هستند، دارد.

وی بیان کرد: راهبری ها و حمایت های ولی امر مسلمین در برهه های مختلف از محور مقاومت، نیروبخش، روحیه دهنده و قدرت افزا بوده است؛ اما تکلیف همگانی یعنی واجب عینی بودن کمک به مردم لبنان و حزب الله از آن دست احکام حکومتی است که در تاریخ همچون احکام حکومتی پرثمر آیات عظام (مانند تحریم توتون و تنباکو یا تحریم شرکت در حزب رستاخیز) ماندگار شده و اثرات وسیعی را ایجاد خواهد کرد.

سید تاج الدین ادامه داد: این تاثیرات تنها در داخل مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد بود بلکه فراتر از مرزهای ایران عزیز، در میان تمامی شیعیان آزاده دنیا مهم بوده و مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هر قشر به تناسب وضعیت شغل و جایگاه اجتماعی که دارد، خود را موضوع این حکم می‌داند. طلاب و به خصوص بانوان طلبه هم به عنوان قشری تاثیرگذار می بایست با تعریف کار ویژه‌های کمک به مردم لبنان و حزب الله، به امر رهبری لبیک گویند.

استاد حوزه علمیه خواهران قم اضافه کرد: بانوان مخاطب مستقیم در جنگ فیزیکی نیستند، لذا موظف‌اند زینب گونه پشتیبانی های مادی، معنوی، تبیین های متقن و حضور و بروزهای مناسب جنگ ترکیبی و روانی را عهده دار شوند.

وی گفت: تبیین مشروعیت حرکت مقاومت و سبعیت رژیم منحوس در فضاهای مجازی و حقیقی، آماد و پشتیبانی و جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ارسال به لبنان، زنده کردن فرهنگ ایثار و شهادت در کلاس های درس، خویشاوندان و مهم تر از همه در فضای خانه و مدیریت عاطفی با محوریت پررنگ کردن ارزش شهادت و روحیه جهاد در منزل از مهم ترین مصادیق کمک به مردم لبنان و حزب الله توسط بانوان طلبه است.

سیدتاج الدین یادآور شد: حضور خانوادگی در نماز جمعه نصر به مثابه عملیات وعده صادق ۳ بود، آماده به خدمت و شهادت بودن در رکاب ولی امر مسلمین جهان، پازل جنگ روانی دشمن را به هم ریخته و تصویری زیبا از پشتیبانی مردم از نظام و از فرامین رهبری عزت‌مند به جهانیان عرضه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha