شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
منصور شوقانی

حوزه/ فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: فرارسیدن هفته انتظامی، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و قدردانی از مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با صدور پیامی فرارسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

فرارسیدن هفته انتظامی، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و قدردانی از مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت جامعه است.در این هفته پربرکت،با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام نیروی انتظامی که جان شیرین خود را در راه حفظ امنیت و آرامش مردم تقدیم کردند قدردانی می‌نماییم.

وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: فرماندهی انتظامی استان سمنان با اتکا به نیروی انسانی متخصص، متعهد و ولایی و بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین، گام‌های مؤثری در جهت تأمین امنیت پایدار و ارتقای سطح رضایتمندی مردم برداشته است. شعار امسال هفته انتظامی، یعنی "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار"، نشان از رویکرد پیشرو و مبتنی بر دانش نیروی انتظامی در مواجهه با پیچیدگی‌های عصر حاضر و جلب مشارکت آگاهانه مردم در حفظ امنیت است.

سردار شوقانی اظهار کرد: اینجانب ضمن تبریک هفته انتظامی به تمامی کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان سمنان،از تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت های حافظان نظم و امنیت در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسایش مردم قدردانی نموده و موفقیت روزافزون در انجام مأموریت‌های خطیرشان آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha