شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
دیدار با خانواده شهدا

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت:زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره کسانی که برای این مرز و بوم فداکاری کرده و از جان و زندگی خود گذشتند، بسیار حائز اهمیت است لذا وظیفه همه ماست که فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل نوجوان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام محمدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در یادواره خانگی شهید روحانی حسن کرباسچی که امروز صبح با حضور جمعی از مسئولین در منزل این شهید برگزار شد،اظهار داشت: زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره کسانی که برای این مرز و بوم فداکاری کرده و از جان و زندگی خود گذشتند، بسیار حائز اهمیت است لذا وظیفه همه ماست که فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل نوجوان تبیین کنیم.

وی افزود: ما هرچه داریم از برکت شهدا و جانفشانی آنان است پس باید در مسیر و سیره شهدا حرکت کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی تصریح کرد: همه ما در برابر شهدا و خانواده‌شان مسئول هستیم،و نباید اجازه دهیم خون شهدای والامقام میهن اسلام پایمال شود، و گرنه در روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده شان خواهیم شد.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان خاطرنشان ساخت: ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا وصف‌ناپذیر است، آنان بودند که با تأسی از مکتب عاشورا فرزندانی را تربیت کردند تا در این مرز و بوم افتخار آفرینی کنند.

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل نوجوان وظیفه همگانی است

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل نوجوان وظیفه همگانی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha