شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/مسئول عملیات سپاه شهرستان ساوه گفت:اسرائیل بدنبال برگرداندن آبروی از دست رفته خود در جهان به هر اقدامی از جمله حمله وحشیانه نسبت به زنان و کودکان دست می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،در پی شهادت مجاهد کبیر عرصه مقاومت شهید سید حسن نصرالله نشست بصیرت افزایی با حضور آقای محمد اشجاری مسئول عملیات سپاه شهرستان ساوه در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم، اشجاری با اشاره به گزارشی کوتاه از عملیات طوفان الاقصی تا به الان، این عملیات را موفقیت آمیز خواند و گفت: رژیم صهیونیستی در جریان این عملیات دچار خسارتهای مالی و نظامی بسیاری شدند.

وی با تشریح و توضیحی درباره طرح های جنگی دشمن در اطراف خلیج فارس و ناوهای جنگی مستقر در منطقه، به توصیه رهبری در تجهیز و تقویت کشورهای مدافع و همراه ایران در منطقه، مثل یمن اشاره کرد و با بیان آمار و گزارشی از چند اقدام دشمن در منطقه، این تقویت و قوی سازی را یکی از تاکتیک های دفاعی هوشمندانه نظامی و راهبردی ایران دانست.

مسئول عملیات سپاه، با اشاره به هزینه و خرج نظامی که اسرائیل در غزه متحمل شده گفت: نه تنها این هزینه های نظامی اسرائیل، وی را به اهدافش نرسانده، بلکه خسارت آبرویی و هویتی در اذهان دنیا نسبت به اسرائیل بوجود آورده است و اسرائیل بدنبال برگرداندن آبروی ازدسته رفته خود در جهان به هر اقدامی از جمله حمله وحشیانه نسبت به زنان و کودکان دست می زند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار داشت: دلیل عملیات وعده صادق، عبور اسرائیل از خط قرمزهای ایران است. و نتیجه آن تثیبت ایران به عنوان قدرت موشکی و پهبادی در منطقه و جهان و توانمندی ایران به پاسخ به هرگونه تهدید از سمت دشمنان بود.

اشجاری در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات و شبهات سیاسی، با اشاره به جنگ رسانه ای و بمباران اطلاعاتی که در فضای مجازی دست به دست می شود، طلاب را به بصیرت و آگاهی در تحلیل وقایع توصیه نمود.

اسرائیل بدنبال برگرداندن آبروی ازدسته رفته خود به هرکاری دست می زند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha