یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
عملیات وعده صادق ۲

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: عملیات های وعده صادق ۱ و ۲ در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز دیگری، صلابت و سلحشوری ملت ایران را به دنیا نشان داد.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ارسال پیام وحدت و صلابت ملت بزرگ ایران در جمعه نصر به همه دنیا، ابراز داشت: رهبر عزیزمان در خطبه های عربی نماز جمعه تهران بر این نکته تأکید کردند که سرانجام جنایت‌های رژیم صهیونی، حذف این گرگ خون‌آشام از صحنه وجود خواهد بود و به حول و قوه الهی در زمانی نه چندان دور شاهد اضمحلال اسرائیل غاصب از صفحه روزگار خواهیم بود.

وی افزود: از سوی دیگر در هفته های اخیر، دشمن صهیونیستی از آن جا که نمی تواند به تشکیلات مستحکم حزب‌اللّه یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمان های جبهه مقاومت اسلامی منطقه، صدمه جدی وارد کند، لذا ترور و تخریب و بمباران و کشتار غیرنظامیان را نشانه‌ پیروزی خود قلمداد می کند.

اسلامی همچنین گفت: به اذعان بسیاری از تحلیلگران، بعد از عملیات طوفان الاقصی، وعده صادق ۱ و ۲ و پس از آن جمعه نصر باعث خفت و خواری هر چه بیشتر دشمن صهیونیست و حامیان آن ها به خصوص آمریکای جنایتکار شد و اگر دشمن به حماقت خود ادامه دهد، زمینه ذلت بیشترش از سوی دلاورمردان کشورمان و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت فراهم خواهد شد.

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: در دنیای کنونی برای دفاع از منافع و مصالح ملی باید میزان آمادگی و اقتدار نظامی را در بالاترین حد نگاه داشت و بر این اساس دکترین دفاعی جمهوری اسلامی مبتنی بر آمادگی حداکثری برای پاسخ به هر گونه تجاوز و تعدی دشمنان از هر طریقی است که یکی از نمونه‌های بارز آن را در عملیات موشکی وعده صادق ۱ و ۲ به عینه مشاهده کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha