شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
امام جمعه تاکستان

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان واستکبار جهانی به خوبی به قدرت نیروهای مسلح ما در عرصه نظامی آگاه شدند ولی باید بدانند که اگر بار دیگر به این خاک عزیز جسارت شود، پاسخ بعدی ما این بار پشیمان کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت:عملیات وعده صادق ۲ افتخار آفرین بود، چرا که یکی از مواضع مهم که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد انهدام قرار گرفت فرودگاه پیشرفته ای بود که هر وقت خلبان های ملعون اسرائیل می خواستند جایی را در خاورمیانه و در غرب آسیا بزنند از این فرودگاه برمی خاستند و به این فرودگاه برمی گشتند و عکس یادگاری می گرفتند و جوانان این مملکت آنجارا نابود کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان واستکبار جهانی به خوبی به قدرت نیروهای مسلح ما در عرصه نظامی آگاه شدند ولی باید بدانند که اگر باردیگر به این خاک عزیز جسارت شود، پاسخ بعدی ما این بار پشیمان کننده است.

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان (امام جمعه شهر خاکعلی) هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به اقدام ترور دبیر کل فقید حزب الله لبنان از سوی رژیم اسراییل بیان کرد: سید حسن نصرالله که آرزویش شهادت در این راه نورانی بود و حرکت تروریستی رژیم اسراییل به این عالم جلیل القدر باعث بیداری هر چه بیشتر ملت‌ها به ویژه جوانان عزیز شد.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: حزب الله یک مکتب است مکتب عاشورایی که برگرفته از وجود مقدس آقا امام حسین (ع) وا صحاب و جوانان آن حضرت می‌باشد.

وی ضمن تقدیر از عملیات غرور انگیز وفراموش نشدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام تمامی مواضع نظامی وامنیتی رژیم جعلی اسراییل عنوان کرد: عملیات وعده صادق ۲ حماسه غرور آفرین و نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی است.

امام جمعه شهر خاکعلی عنوان کرد: ادامه داد: عملیات موفق باید در اصل غافلگیری انجام شود و رزمندگان ما توانستند یک عملیات ترکیبی توام با عملیات روانی را آغاز و با عملیات نظامی تمام کنند.

وی اظهار کرد: پاسخگویی به جسارات رژیم صهیونیستی یکی از مطالبات مردم و جریان مقاومت بود و جمهوری اسلامی ایران نیز از حق دفاع مشروع بر اساس قوانین مصرح سازمان ملل استفاده کرد و این عملیات افتخار آفرین را انجام داد.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی وضعیت سختی را با این عملیات تجربه می‌کند، این عملیات، اقتدار و توانمندهای بیش از پیش ایران را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام خداوردی امام جمعه شهر ضیاءآباد هم با تبریک عملیات موشکی وعده صادق ۲ بیان کرد: پاسخ قاطع سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خصوص جنایات های اخیر اسرائیل غاصب در عملیات غرور آفرین وعده صادق دو ستودنی بود همه ما مردم پشتیبانی خودمان را از این عزیزان اعلام می‌کنیم.

حجت الاسلام خداوردی خاطرنشان کرد: این اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این عملیات دل انسان‌هایی که از ظلم رژیم صهیونیستی و از ترور سرداران و فرماندهان کشورمان و جبهه مقاومت رنج می‌کشیدند را شاد کرد.

امام جمعه بخش ضیاءآباد ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله و سرلشگر نیلفروشان و همسنگرانش عنوان کرد: همه دل‌های مسلمین عالم ناراحت از شهادت سید حسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان و همسنگرانش است به صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم که راه سید حسن نصرالله ادامه پیدا خواهد کرد و ضربات کوبنده‌تر خواهد بود و با ریخته شدن خون ناحق مردم و کودکان غزه و همچنین حزب‌الله استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌های غاصب به ویژه سگ هار نتانیاهو بدانند که روزهای پایانی عمر خود را سپری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha