یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه آیت الله بهاری در نماز جمعه به امامت امام خامنه‌ای دامت برکاته

حوزه / حجت الاسلام زارعی با اشاره به حضور طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری در نماز جمعه این هفته تهران، گفت: آمدیم تا به تمام دشمنان اعلام کنیم تا آخرین قطره خون پشتیبان امام خامنه‌ای و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه مستضعفان و مظلومان جهان هستیم.

علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، اظهار داشت: جمعی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار جهت‌ تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهدا در نماز جمعه تاریخی مصلی تهران که بعد از ۵ سال به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد، حضور پیدا کردند.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی در خصوص آنکه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری اقامه خواهد شد، به همراه تعدادی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری آماده حضور در این مراسم عبادی سیاسی شدیم.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری، با بیان اینکه شب قبل از مراسم به همراه طلاب به سمت تهران حرکت کردیم، گفت: شب در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ازگل مستقر شدیم و صبح روز جمعه به همراه طلاب این مدرسه علمیه، با پوشیدن لباس رزم در مصلی حضور پیدا کردیم.

وی با تأکید بر اهمیت این حضور و نمایش اقتدار مردم ایران اسلامی و تبعیت آنها از رهبر معظم انقلاب و ولایت، خاطرنشان کرد: ما آمدیم تا به تمام دشمنان خصوصا رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنیم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پشتیبان امام خامنه‌ای و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه مستضعفان و مظلومان جهان هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha