شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
کد خبر: 1190305
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
نشست اخلاقی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی گفت: یکی از ابزار دشمن فضای مجازی است، اطلاعات، تصاویر و مطالبی که در گوشی های موبایل وجود دارد همه در تصرف یهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک ،نشست اخلاقی _ سیاسی امروز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عدالت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی در این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عدالت اظهار داشت:در قرآن کریم بیشترین آیات درباره قوم یهود آمده است ،درباره اقوام مختلف صحبت شده و بیشترین اذیت و آزار هم از جانب یهود به پیامبراکرم(ص) رسیده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: یهود یک قوم متعصب ،لجوج، بهانه‌گیر و سست ایمان بود که با دیدنِ آن همه معجزات و کرامات و برکات آسمانی از جانب حضرت موسی علیه السلام به پیامبرشان گفتند ما به خدای تو ایمان نمی‌آوریم تا او را ببینیم. اینها از ابتدا ترور فیزیکی و شخصیتی در دستورِ کارشان بوده است.

وی افزود: اطرافیان معاویه هم که ظاهراً اسلام آورده بودند همگی یهودی‌های متعصب و بد ذات بودند ،حتی توطئه شهادت امیرالمومنین علیه السلام کار یهود بود، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام نقشه‌ی یهود بود و عاشورا هم نقشه‌ی یهود بود.

حجت الاسلام و المسلمین عدالت تصریح کرد: یکی دیگر از ابزار دشمن فضای مجازی است، اطلاعات، تصاویر و مطالبی که در گوشی های موبایل وجود دارد همه در تصرف یهود است. گوشی های موبایل جاسوس تام‌الاختیار یهود در دستانِ ماست، دزدی علوم در دستور کارشان است. دانشمندان را ترور میکنند و اختراعات و ابداعات آنها را بنام خودشان ثبت و ضبط می‌کنند، اما سوال اینجاست که کدامیک از ما میتواند ۲۰ دقیقه بدون موبایل بسر ببرد؟

وی بیان کرد : دشمن گاهی ابزار دیگری هم استفاده می‌کند و آن ابزار نفوذ است و جالب است بدانید که یکی از نزدیکترین افراد سید حسن نصرالله که ۸ سال کنار او بود از افسرانِ موساد بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی در پایان گفت: ظهور از وعده‌های الهی هست و خداوند در وعده‌هایش خلف وعده نمی‌کند.

فضای مجازی یکی از ابزارهای دشمن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha