یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
پدافند هوایی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان، فضای مجازی را همچون شمشیری دولبه دارای کارایی مثبت و منفی دانست و گفت: بیشتر جرائم در حوزه های مختلف اخلاقی و اجتماعی ریشه در فضای مجازی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید محسن بنیمی ظهر امروز در جلسه آگاه سازی قضایی در جمع فرماندهان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، با تسلیت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصر الله و سردار نیلفروشان گفت: رژیم صهیونیستی در یک سال اخیر همه جنایات 75 ساله خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته و از انجام هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

وی به بیان ویژگی هایی از سید مقاومت شهید سید حسن نصر الله پرداخت و عنوان کرد: ولایت مداری اولین ویژگی مهم این شخصیت برجسته جهان اسلام بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان مردم داری و اشراف اطلاعاتی نسبت به مسائل نظامی را نیز جزء ویژگی های این شهید والا مقام دانست و گفت: حزب الله یک فرهنگ و تفکر است و با ترور ناجوانمردانه اشخاص از بین نخواهد رفت.

بنیمی در بخش دیگری از سخنرانی خود نیروهای مسلح کشورمان را متمایز از سایر نیروهای مسلح در جهان عنوان کرد و گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما ولایت مداری، مردم یاری در حوادث و مشکلات است.

وی با بیان اینکه مردم کشور ما، نیروهای مسلح را امنیت آفرین و از خودشان می دانند گفت: چنین رویکردی به هیچ وجه در سایر کشورها به ویژه مدعیان حقوق بشر دیده نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha