یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
3

حوزه/ دبیر اشراف راهبردی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بهره گیری از هنر رسانه ای در جنگ روایت ها، لازمه غلبه بر دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سردار مقداد فرمانی طی سخنانی در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محمودآباد برگزار شد، ابراز داشت: ارتباطات و رسانه یک ابزار راهبری برای نیل اهداف سازمان، تفکر و مکتب به شمار می رود و چنانچه ما برای رسانه فرایندهایی برشماریم، اطلاع رسانی، اقناع سازی و ترویج و جذب گفتمان هدف از جمله آن هاست.

وی با تاکید بر روایت اول در حوزه رسانه یکی از مؤثرترین روش‌ها را در جنگ روایت‌ها، اثرگذاری ذکر و آن را هنر رسانه بیان کرد و با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی، افزود: بخش مهم این عملیات رسانه‌ای بودن عملیات بوده است.

فرمانی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر عزیزمان مبنی بر اینکه عملیات طوفان الاقصی، درست، منطقی و حق فلسطینیان بود، گفت: این درحالی که کشورهای عربی در صف عادی سازی روابط با رژیم غاصب بودند و این مسأله سبب می‌شد تا موضوع فلسطین و حق مردم ضایع شود.

دبیر اشراف راهبردی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هر ضربه به صهیونیست از هرکس و هر منطقه خدمت به منطقه است و از این رو عملیات طوفان الاقصی و کار کردان حماس سبب شد تا وجدان‌های زنده و بیدار به خود بیایند.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی قبل از عملیات نظامی، عملیات رسانه‌ای بود و این اهمیت رسانه را نشان می‌دهد و مقام معظم رهبری مسأله فلسطین را مسأله بشریت دانستند و بشریت این جنایات را محکوم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha