یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
قف

حوزه/ نخستین رویدادفرهنگی تقدیر از خادمان و پیشکسوتان اذان کاشان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری مرکز رسیدگی امور مساجد شهرستان کاشان درسالن مهرگان فرهنگسرای کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، نخستین رویداد فرهنگی تقدیر از خادمان و پیشکسوتان اذان کاشان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری مرکز رسیدگی امور مساجدشهرستان کاشان باحضورنماینده ولی فقیه درکاشان ،روحانیون وجمعی ازمسئولان درسالن مهرگان فرهنگسرای کاشان برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید سعیدحسینی در این مراسم ضمن گرامی داشت شهدای مقاومت به ویژه شهیدسیدحسن نصرالله اظهار داشت :درآیه 18 سوره آل عمران آمده است بالاترین عبادت نزدخدای متعال این است که هیچ الهی جز او، ملائکه و اولوالعلم نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه موذن مساجد افتخار کنندکه با اذان شما مردم شهادت را پذیرفتند گفت: ما معتقدیم 124 هزار پیامبر مقدمه برای آمدن خلیفه اصلی خدای متعال می باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موذنین مساجد باید افتخار کنند که در اذان نام عبد خدا حضرت علی (ع) رامی برند، گفت:تمام بشریت ،ملائکه ،جن وانس سرسفره علمی امیرالمومنین علی (ع) نشسته اند.

محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز با بیان اینکه اولویت کاری این سازمان طی دوسال گذشته ترویج گفتمان ایثار و مقاومت ، قرآن و عترت بوده است گفت : برگزاری نخستین رویدادفرهنگی تقدیر از خادمان و پیشکسوتان اذان کاشان در راستای توسعه آموزه های آیه های دینی و مذهبی است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه براساس فرمایش امام صادق (ع) اذان ما را به یاد پیامبر اکرم (ص) می اندازد و دعوت به مسجد برای ادای نماز و فریضه الهی می کند.

فرجی افزود: همانطور که از یک نیکوکار سپاسگزاری می کنیم از یک موذن نیز باید قدردانی نماییم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه بزودی آیین تقدیر و تجلیل از خادمین و پیرغلامان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خواهیم داشت گفت: از مبلغات ومبلغین حسینی و پیشکسوتان و کسانی که با برپایی مواکب در نجف اشرف و کربلای معلی مشغول خدمت رسانی به زائران در اربعین حسینی بودند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha