دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه تلاش و درآمد پست با هم همخوانی ندارد، گفت: تعریف سیستم‌های درآمدزایی و نوآوری‌ها و در دسترس مردم بودن، در دستور کار پست باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان پست استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های پست، ایجاد ارتباطات است و در این عرصه سرعت، امنیت و دقت حرف اول را می‌زند.

وی با بیان اینکه مردم از گذشته پست را امانتدار خود می‌دانند، افزود: این خوشنامی باعث اعتماد مردم به پست شده که باید این اعتماد حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی، با بیان اینکه سرعت در فضای ارتباطات حرف اول را می‌زند، بیان کرد: از پست این توقع وجود دارد که هم پای شتاب و سرعت جریانات و ارتباطات در حداقل زمان و با حداکثر شتاب، کار خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه ارسال سریع و ایمن مرسوله‌های مردم باید در اولویت پست قرار گیرد، ادامه داد: با توجه به تعریف سیستم‌های نوین برای پست، قطعا مراجعات و درآمدزایی پست کمتر می‌شود بنابراین پست باید مرتب در کار خود نوآوری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به گسترش تجارت الکترونیک در دنیای امروز، ابراز کرد: از ظرفیت‌های این چنینی باید فوق‌العاده استفاده شود، پست با ابتکار عمل کار سیستم ارتباطات این مرسوله‌ها و بسته‌ها را انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه پست باید در دسترس باشد، خاطرنشان کرد: پست باید به قدر قوی ظاهر شود که قدرت رقابت با سیستم‌های مجازی امروزی را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، با بیان اینکه تلاش و درآمد پست با هم همخوانی ندارد، یادآور شد: تعریف سیستم‌های درآمدزایی و نوآوری‌ها و در دسترس مردم بودن، در دستور کار پست باشد.

وی با بیان اینکه هیچگاه پست از خاطر مردم حذف نمی‌شود، عنوان کرد: رقیب پست یک رقیب عادی نیست بلکه سیستم الکترونیک مانند هوش مصنوعی است.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه کارکنان پست از گذشته تاکنون مظلوم واقع شده‌اند، تصریح کرد: باید امکانات رفاهی مانند واگذاری زمین، تسهیلات ساخت مسکن، تعاونی، احداث مجتمع رفاهی و فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان پست پیگیری شود.

وی خواستار احداث اردوگاه بزرگ رفاهی، فرهنگی و ورزشی پست ایران در بوشهر شد و گفت: باید روی زیرساخت‌ها خیلی کار شود و کارهای ماندگار به جا بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ابراز کرد: بوشهر به اندازه چند استان اعتبارات ارزش آلایندگی و ارزش افزوده دارد و باید پیشرفت‌های زیادی کرده باشد، اما ضعف‌هایی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha