سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
سید حامد شریعتمداری، مدیرکل تبلیغ عمومی

حوزه/حجت الاسلام شریعتمداری گفت: با عنایت به اهمیت استمرار تبلیغ، هر یک از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اعم از نخبگان، متخصصان و مبلغان منطقه ای که بیش از ۸۰ روز تبلیغی در یکسال گذشته منتهی با ماه جاری داشته باشند، در آن ماه از هدیه تکریمی مازاد بر شهریه هدفمند بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید حامد شریعتمداری، مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تقدیر از فعالیت های مبلغان فردی و گروهی در سراسر کشور، از هدیه تکریمی مازاد بر شهریه هدفمند آن دسته از مبلغانی که تبلیغ مستمر داشته باشند خبر داد.

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: دغدغه معیشتی هیچگاه مانع از اقدام بر فعالیت های تبلیغی و رفع دغدغه های فرهنگی و اجتماعی مبلغان در دورافتاده ترین شهرها و روستاها نشده و این عزیزان همواره به دنبال انجام رسالت دینی خود و پاسخگویی به نیازهای معنوی مردم بوده اند و با کم و کاستی زندگی ساخته اند.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری بیان کرد: با همین سیاست کلان که بهبود وضعیت مبلغان به افزایش اثربخشی فعالیت ایشان منجر خواهد شد و تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه اول رسالت تبلیغی منوط به حمایت بیشتر از مبلغان است، رایزنی های ویژه ای در این خصوص با دفتر معظم له انجام شد و پس از توافق بر اصل این مساله، راهکارها در خصوص چگونگی مراحل عملیاتی آن بر اساس طرحی منظم مورد بحث و گفت گو قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح مذکور، هر یک از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی که حداقل یک نوبت اعزام تایید گزارش شده داشته باشند از برقراری اصل شهریه، کمک هزینه مسکن و ... برخوردار خواهند شد. با عنایت به اهمیت استمرار تبلیغ، هر یک از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اعم از نخبگان، متخصصان و مبلغان منطقه ای که بیش از ۸۰ روز تبلیغی در یکسال گذشته منتهی به ماه جاری داشته باشند در آن ماه از هدیه تکریمی مازاد بر شهریه هدفمند بهره‌مند شوند. سایر طرح های تبلیغی اعم از امتیاز ویژه نخبگان، اعزام تخصصی و مدیران گروه های تبلیغی و مواردی از این دست نیز در مرحله بعدی رایزنی و هماهنگی ها است.

حجت الاسلام شریعتمداری در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: مبلغان می توانند جهت بررسی وضعیت تبلیغی خود، از طریق سامانه امین ۱۱ به آدرس https://amin۱۱.ir مراجعه و در خصوص مسائل مرتبط با سوابق تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از طریق سامانه سمتا به آدرس http://samta.ir اقدام نمایید. همچنین در صورت پرسش یا مسأله ای در این خصوص از طریق ارسال درخواست در پنل شخصی در سامانه سمتا یا شماره تلفن ۳۱۱۵۱۲۵۲-۰۲۵ مسأله خوشان را مطرح کنند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha