جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان سمنان

حوزه/ در دیدار حجت الاسلام علیرضا قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با حجت الاسلام قاسم نوروزپور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان که به‌مناسبت هفته فراجا برگزار شد، بر افزایش تعاملات سازمانی و ضرورت حضور طلاب و روحانیون تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، در دیدار حجت الاسلام علیرضا قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با حجت الاسلام قاسم نوروزپور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان که به‌مناسبت هفته فراجا برگزار شد، بر افزایش تعاملات سازمانی و ضرورت حضور طلاب و روحانیون تأکید شد.

حجت الاسلام علیرضا قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: در طول سال امنیت و انتظام بخشی به دستجات عزاداری و مراسمات تعظیم شعائر دینی، به واسطه اقدامات کارکنان فراجاست.

وی افزود: به واسطه راهبردهای مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و عقیدتی سیاسی فراجا در عرصه قرآنی و دینی و مذهبی آماده افزایش تعاملات سازمانی هستیم.

حضور روحانیون در کلانتری‌ها، آسیب‌ها را کاهش داد

حجت الاسلام قاسم نوروزپور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار ابراز کرد: یکی از اقدامات و برنامه‌های ارزشمند ریاست سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حضور روحانیون در کلانتری‌ها بود که با واکنش خوب مردم مواجه شد.

وی تأکید کرد: در سازمان عقیدتی سیاسی فراجا هر کاری انجام شود در واقع خدمت به نظام است و اگر فراجا به عنوان یکی از ارکان نظام خوش بدرخشد، مردم این عملکرد را به پای نظام می‌نویسند، حتی عملکرد یک سرباز فراجا را مردم به پای حکومت می‌بینند، پس باید رفتار و گفتار و کردار ما درست و اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور روحانیون در کلانتری‌ها به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کرده و در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام در سازمان عقیدتی سیاسی فراجا دست نیاز به سمت همه طلبه‌ها دراز کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha