جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کارگاه پیش از ازدواج

حوزه/ چهارمین کارگاه حضوری آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه - ازدواج پایدار» ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود.

خانم معصومه شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری چهارمین کارگاه حضوری آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه - ازدواج پایدار» ویژه طلاب مجرد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این کارگاه در راستای فرهنگ‌سازی، ترویج ازدواج آسان و آگاهانه است که به همت اداره امور خانواده طلاب و با همکاری مرکز مشاوره الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

شریفی گفت: توانمندسازی و آگاهی‌بخشی طلاب مجرد جهت آغاز زندگی مشترک، ترغیب طلاب به ازدواج به هنگام همراه با تبیین آسیب‌ها و پیامدهای ناشی از تاخیر در ازدواج؛ از اهداف برگزاری این کارگاه است.

وی تصریح کرد: بخشی از سرفصل‌های کلی کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج شامل مفهوم‌شناسی ازدواج، تعریف ازدواج آسان، هدف از ازدواج، ضرورت مشاوره پیش از ازدواج، باورهای منطقی در ازدواج، اصول و بایسته‌های ازدواج موفق، ملاک و معیارهای انتخاب درست و شیوه تشخیص معیارهای صحیح، بیان مهارت‌های ازدواج موفق، مراحل ازدواج و موضع‌گیری‌های فرد در انتخاب همسر هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: این کارگاه با حضور استاد نوشاد مشاور pmc در پژوهشکده حوزه و دانشگاه، مشاور pme در مرکز مشاوره جامعه، مشاور تحصیلی و استعدادیابی در مراکز سماح، از شنبه 28 مهر 1403، ساعت 14:30 تا 17:30 در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، آموزشگاه امام رضا علیه السلام، طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی (ره) تشکیل می‌شود.

شریفی زمان ثبت نام را تا ۲۲ مهر ۱۴۰۳ اعلام کرد و در پایان گفت: نحوه ثبت نام از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_454 امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha