جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دوره توانمندسازی

حوزه/ مسئول اداره توانمندسازی مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان، از برگزاری دومین دوره آموزش بدو خدمت کادر و متقاضیان خدمت در مدارس علمیه استان خراسان با عنوان «رواق توانمندی» خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، اظهار داشت: اداره توانمندسازی مدارس و مراکز تخصصی این حوزه با هدف توانمندسازی نیروهای انسانی و کادرپروری، دومین دوره آموزش بدو خدمت کادر و متقاضیان خدمت در مدارس علمیه استان خراسان را با عنوان «رواق توانمندی» برگزار می‌کند.

وی افزود: این دوره از ۲۴ تا ۲۶ مهرماه در مجتمع فرهنگی جوادالائمه(ع) گلبهار با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از کادر جدیدالورود مدارس علمیه، اساتید و طلاب سطوح عالی خواهر و برادر که متقاضی خدمت در مدارس علمیه هستند، برگزار خواهد شد.

مسئول اداره توانمندسازی مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان، در خصوص برنامه‌های این دوره سه روزه توضیح داد: در نخستین روز، کارگاه‌های تخصصی با موضوع «اصول برنامه‌ریزی آموزشی»، «مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی» و «هدف‌گذاری مدیریت در مدارس علمیه» برای مخاطبین بر اساس سمت‌های افراد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در روز دوم کارگاه‌های عمومی با موضوعات «مهارت کار تیمی و مدیریت تشکیلات» و «ارتباط مؤثر با طلاب» برنامه‌ریزی شده و همچنین ارتباط و گفت‌وگو با معاونین علمی، تربیتی تبلیغی و مدیریت دفتر امور مدارس و همچنین آشنایی با نظام‌های جامع حوزه علمیه خراسان و آئین‌نامه‌های مربوطه و سامانه‌های الکترونیکی این حوزه از برنامه‌های روز سوم این دوره می‌باشد.

وی حجج‌اسلام رضا ابرَوِش، سعید دسمی، مهدی هادی، ایمان کاظمی مقدم و دکتر سعید قاسمی را از اساتید این دوره اعلام کرد و گفت: پایان بخش این دوره، گفت‌وگو با یکی از مدیران موفق حوزه‌های علمیه با موضوع راهکارهای احیای هویت طلبگی خواهد بود.

شایان ذکر است، اولین دوره آموزش بدو خدمت کادر مدارس علمیه، تیرماه سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha