جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با حضور معاون سلامت و بیمه‌ها و مدیران کل استان‌ها در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، این نشست با رویکرد بیمه مکمل درمان، با حضور معاون سلامت و بیمه‌ها و مدیران کل استان‌ها در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.

در این نشست آقای حدادی منش، معاون سلامت و بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: برگزاری جلسات کارشناسی برای انعقاد قرارداد بیمه مکمل درمان شش ماه قبل از پایان قرارداد آغاز می‌شود و مسائل مهمی همچون تعرفه‌های درمان، حق بیمه پرداختی، میزان تعهدات در انتخاب شرکت بیمه‌گر مؤثر است.

وی تصریح کرد: مشکلات درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج به‌صورت ویژه از کمیسیون پزشکی حمایت می‌شوند و در صورت نیاز افزایش سقف بیمه برای آنها لحاظ می‌شود.

حدادی منش ابراز کرد: ارائه خدمات آنلاین و ارسال الکترونیکی اسناد باعث تسریع در مراحل کارشناسی اسناد بیمه مکمل و واریز هزینه‌های درمان شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیرکل مرکز خدمات استان در خصوص ارائه خدمات به طلاب توضیح داد: ارائه خدمات بیمه‌ای به طلاب تاکنون رضایت‌بخش بوده و اراده و همت جدی و مضاعف برای حل مشکلات درمانی طلاب وجود دارد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله گفت: جبهه مقاومت یک سال است در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرده و دشمنان اسلام را مستأصل کرده است، و این مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

شایان‌ذکر است؛ در این نشست مدیران مراکز خدمات سراسر کشور به بیان نظرات، پیشنهادات و ارائه راهکارها در خصوص مشکلات درمانی و بیمه مکمل درمان طلاب پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha